Bröllopsdagsfirande i Malmö och lekstugelek

DSC03127

God morgon Malmö! Utsikt från hotellrummet

Dags för frukost…

DSC03128

När jag vaknade i morse på hotellrummet vaknade jag med många tankar om gårdagen. Jag och maken firade vår femte bröllopsdag och tog tåget ner till Malmö för att umgås med varandra och våra vänner, som kommer därifrån. Så lyckat! Det var första gången jag var i Malmö “på riktigt” och jag åker gärna ner igen. Vi tog det relativt lugnt hela gårdagen; shoppade lite, fikade lite, lunchade och satte oss på en uteservering för intag av lite kalla drycker. Sen tog vi en power nap på hotellrummet innan det var dags för bad och piffning inför kvällens restaurangbesök med fortsatt pubrunda.

DSC03111

Hotellrummets badrum. Helt ok!

DSC03114

Jag och min älskling!

DSC03112

Fina väninnan M

DSC03117

Lite fördrinkande på hotellrummet inför restaurangbesök på supermysig restaurang med otroligt god tapas…

DSC03118DSC03121DSC03120DSC03124DSC03125bild (4)

Ja, och så kvällens outfit: Svarta jeans med hög midja och superbra passform, från BikBok (så sköna!!!), linne från H&M och tunn svart jacka i bikermodell (fynd!!!) från BikBok. Till det mina partyskor från Nelly!

Nu är vi hemma i vardagen igen. Visserligen inte riktig vardag ändå, för vi har ju faktiskt semester i tre veckor till. Barnen var inte på bästa humöret när vi kom hem, men lite kul hade de i uppfräschade lekstugan, som vi nu har inrett lite efter att målningen blev klar i veckan.

DSC03135DSC03136DSC03137DSC03138

Nu blir det förhoppningsvis lite film och söndagsgodis, om maken orkar…

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Malin
    Jul 16, 2012 @ 05:50:38

    Grattis i efterskott på er bröllopsdag! Ser ut som att ni har haft det mysigt. Ses snart! Kram

    Svara

  2. Viveca
    Jul 18, 2012 @ 06:45:57

    Tack! 🙂

    Svara

Kommentera

