Mitt bästa sommarfynd!

Nu är det bara sommaren och bruna sommarben som fattas. Jag försöker få lite färg med BUS, men det går väl sådär.

Det var lite spännande i ett par dagar när jag hittade mina drömshorts på rea på Wakakuu.com. Jag måste som vanligt berätta allt, för ibland är ju shopping otroligt spännande! Först tvekade jag länge innan jag vågade klicka hem dem. Visserligen bra rea, men inte billiga för det. Sen vet jag hur jag ångrar mig när jag ibland väntar för länge och någon annan inser före mig vilket fynd det är. När jag väl bestämde mig och klickade ner shortsen i varukorgen blev det tvärstopp i kassan. Shortsen verkade inte finnas i alla fall. Jag mailade till kundtjänst för att få svar. Dagen efter gjorde jag ett nytt försök att klicka hem dem och då funkade det! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Men efter det kom ett lite sent svar från kundtjänst att det stämde att de var slut i storlek 1 men att storlek 2 fanns kvar och att de var små i storlek. Hoppades på att de skulle ha fel och att min storlek skulle ha tagit slut EFTER att min beställning hade gått igenom. Som tur var hade jag rätt!

DSC02958DSC02956DSC02957

Odd Molly Forsome shorts str 1

Lite brunare ben och lite mer hudfärgat under kanske gör shortsen mer rättvisa, men jag törs påstå att de är bra snygga ändå! Jag hade rätt om att de känns lite lagom långa tack vara fransarna, som hänger ner. Så välgjorda och speciella! Storlek 2 verkar finnas kvar om någon vill klicka hem!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Johanna
    Jun 30, 2012 @ 20:32:16

    De passar dig jättefint! 🙂

    Svara

Kommentera

