Lunchdate med mammi och provning av ♥ Odd Molly Cortez parka jacket ♥

Nej, jag har inte lagt ner bloggandet. Det har bara varit så fasligt mycket och jag har prioriterat annat på kvällarna. Jag tänkte skriva ett inlägg i tisdags, då vi hade en heldag i stan med barnens morfar, men det blev inte av. Kanske kommer vid ett annat tillfälle, för det blev en del fina bilder.

Idag är det i alla fall lördag igen och jag har spenderat en del av dagen med mamma. Hon bjöd på lunch på stan idag, vilket inte var svårt att tacka ja till. Det blev lite butikskoll också och mammi shoppade till de små vildarna, som fick stanna hemma.

DSC02534

Dagens idag blev Chysalis minigown från Odd Molly och på den en skönhet från Du & Jag.

DSC02535

Jag passade på att prova några Mollysar när jag hade tillfälle idag. Några plagg har jag varit nyfiken på några gånger, men har aldrig provat och då är det inte lätt att klicka rätt på nätet (om något bra tillfälle skulle dyka upp). En jacka, som jag inte sett förrän idag var jag bara tvungen att prova. Jag kan säga att jag är kär. Så perfekt på alla sätt (utom priset). Fast om jag använder den i tre år kanske det lönar sig ändå?

DSC02544

Odd Molly Cortez parka jacket storlek 1 i färgen military.

För en gångs skull lagom längd på ärmarna (inte för korta) och fina detaljer, t. ex. skinnlappar på armbågarna och längst ut på ärmarna. Snälla skatteverket, ge mig en extra present i år!!!

DSC02541DSC02542

DSC02546DSC02549

Lilla W och lilla L fick nya kläder av mormor! Lyckat! Ler

Snart dags för Hamilton här…

Bild från MRFILM.se

Hoppas att den är bra, för de senaste filmerna vi har sett har varit allt annat än bra.

Trevlig kväll!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Sara Mia
    Maj 12, 2012 @ 20:05:37

    Hej! Här har du en till Odd Molly-lover. Jag vill inte inleda dig i större frestelse än nödvändigt, men jag ”råkar” själv äga denna jacka och har sällan haft en skönare och mer använd jacka. Ett tips är att spana in de nätbutiker som har den kvar och hoppas på att de snart lägger ut någon rabatt. Själv lyckades jag klippa till när en av butikerna hade några dagars rabatt med 20%. Det är ju i alla fall alltid något. Jag kan intyga att den är värd sitt pris. På köpet har jag dessutom fått många uppskattande kommentarer. Håller tummarna för att din drömjacka hittar hem till dig snart.

    Svara

Kommentera

