Vänskap, kossor och fyndtips på Tradera

DSC02418

Ja, jag har inte så lätt för att se skillnad på kossor och tjurar, men söta är de allihop…

Vilken härlig start den här månaden har fått. Jag blev så förvånad över värmen idag. Vissa hade nog gått och hoppats och längtat, men jag hade inte förstått att någon riktig värme var på väg. Vi hade planerat in att åka på kosläpp på Skottorps slott och vi var inte ensamma om den tanken. Efter en halvtimmes bilkö till parkeringen fick vi i alla fall njuta av god fika i gräset och glada kossor.

580530_10150679925211266_688881265_9725943_2025800144_n

Den här bilden har vännen min tagit av våra små älsklingar, som njöt av varandras sällskap idag. Hela jag blir varm av glädje, när jag ser glädjen hos lilla J och lilla W.

DSC02414

Mammi hängde också med och kollade på kossor, eller mest av allt sprang efter lilla L, som hade myror i brallan!

DSC02412

DSC02410

Efter kossor och fika bar det iväg hemåt för att ladda lite kort inför kalasande i Ängelholm. En fin femåring skulle firas. Mina vita Converse fick titta ut från garderoben och min luftiga Molly fick också hänga med.

DSC02422

Jag kan tipsa om ett riktigt fyndläge på Tradera nu ikväll. Underbara Anglais wraparound i storlek 1 (som jag har) finns till ett riktigt kanonpris HÄR. Jag älskar min! Jag kan ju även påminna om mina auktioner på Tradera HÄR.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Vivvi
    Maj 03, 2012 @ 19:00:23

    Vilka härliga bilder. Du är superfin i din outfit och det är sååå otroligt gulligt med tjejerna som kramas. Vänskap forever tänker man 🙂

    Kram
    /Vivvi

    Svara

Kommentera

