Odd Molly Cotton anglaise och Checkout dress–nya hem sökes!

Uppdatering: Har lagt ut plaggen nedan på Tradera. Klicka på bilderna av plaggen till höger i marginalen högre upp vid intresse!

Jag tänkte göra min första lilla utrensning bland mina Odd Molly-plagg. Egentligen vill jag inte skiljas från någon, men har kommit fram till att ett par plagg nog kommer att göra sig bättre på någon annan! Om inget intresse finns åker de ut på Tradera. Lämna en kommentar med kontaktuppgifter, om intresse finns.

Först ut är vackra # 390 Cotton anglaise, från kollektionen Sovereign  2008 storlek 1. Färgen på översta delen är ljusgrå och bandet längs v-ringningen och livet är mörkblå. Funnen på Tradera och jag har tyvärr inga tags. Använd av mig vid två-tre tillfällen. Den är underbar på alla sätt och i väldigt fint skick.  För min del är det just det som är problemet. Jag hittar nästan inga tillfällen att använda den, då den inte kan användas till vardags i jobbet… Tänk att ha ett jobb där den här får vara med! Pris diskuteras vid seriöst intresse.

DSC02335DSC01660DSC01656DSC01657DSC02336DSC02334

Säljer även # 859 Checkout dress storlek. 1 i färgen almost black som jag köpt på Tradera för någon månad sen (har inga tags). Bara använd 1-2 ggr. Är i väldigt fint skick, den också. Fin passform, men tyvärr för stor över bysten för mig. Fler bilder av hur fin den är på hittar ni till exempel HÄR.DSC02337

Säljes för 600 kr inkl. rek. frakt inom Sverige.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Johanna
    Apr 24, 2012 @ 21:16:39

    Hej min vän! Den fina tunikan (den översta)… åh den är så fin. Den hade jag kunnat tänka mig. Ser att du har lagt ut den på tradera. Får kanske vara med och buda. Hoppas allt är bra med er. Kram

    Svara

  2. Viveca
    Apr 25, 2012 @ 04:23:33

    Hej vännen! Jo, visst är den fin (och när jag får kommentarer som dina vill jag nästan behålla den i alla fall).. men beslutet är taget. Jag avbryter så klart auktionen om du bestämmer dig för att köpa!
    Kram!

    Svara

Kommentera

