Lite piller kan väl göra susen?

Efter ännu en natt med kass sömn står mitt hopp till några piller. Lilla L är hos sin mormor på fm. så jag har kunnat ta det lugnt med lilla W. Vi har ätit frukost i lugn och ro och sedan fick det bli bad och hårtvätt för hennes del. Nu sitter hon och tittar på en för henne ny film –Den lilla sjöjungfrun.

Planen för mig är att få ordning på tvätten, städa badrummet och få lite ordning på mig själv. Mammi kommer hit med lilla L efter lunch och ska umgås med lilla W lite. Då ska jag möta upp pappa för att hitta en bra doppresent. Vi är bjudna till dop i helgen i Danmark, men kan tyvärr inte vara med den här gången. Hoppas vi hittar en bra present. Det är inte så lätt till designtokiga danskar! 🙂

Sen hoppas jag att jag även får tid att titta igenom mina bilder från helgen. Vill ju visa er!

image

Ett glas C-vitaminbrus, två Panodil och en Sinova kan kanske ge mig en fortsatt bra dag...

Kommentera

