Gissa om jag ser fram emot helgen…

Sist jag var på spa hade jag lilla L i magen. Det var två år sen. Den gången var jag och en väninna på dagspa i Tylösand. Inte fel, det heller!

På lördag bär det iväg till Varbergs kurort med mammi och systeryster! Vi ska skvallra, njuta och sova! Kanske blir det lite Melodifestival också? Jag har aldrig varit på en riktig spahelg tidigare, så detta ska verkligen bli så skönt. Tyvärr har även lilla W fått vattkoppor nu, så det är med lite blandade känslor jag åker iväg. Jag vet att maken klarar att ta hand om barnen själv, vare sig de är friska eller sjuka, men det är ju alltid enklare att vara två vuxna.

Bilderna (de fyra nedersta) ovan kommer från varbergskurort.se

Kommentera

