Varm om fötterna från Lindex!

Nu var det länge sen jag bloggade igen. När till och med maken reagerar är det dags igen. 🙂 Idag är jag i alla fall ledig igen. Jobbade igår och hade förberett mig för en dag som samordnare på jobbet. På grund av personalbrist fick jag jobba ”ute” ändå och jobbade över en och en halv timme. Eller ofrivillig flex blev det… Så kul att komma hem 18.30 istället för typ 16 och hinna träffa de små i 30 minuter på hela dagen. Surt!

Idag har jag i alla fall fått en massa tid med mina små snoriga gnällspikar. Jag passade på att ta med lite tjockare strumpor hem från Lindex. De gick liksom inte att motstå på REA. De blir perfekta att dra på frusna vinterfötter. Undrar när våren kommer?!

image

Kommentera

