Englas Bloppis! Jag hann!!!

Engla har ibland en del finingar i sina bloppisar och till bra priser, dessutom! Jag brukar inte var snabb nog att hinna slå till. Den här gången hade jag span på ett par grejer men struntade i det eftersom priserna ändå inte passade mitt ekande bankkonto. Igår såg jag att hon hade sänkt priserna ytterligare, men då var så klart “mina” plagg redan sålda. Ledsen När jag uppdaterade hennes blogg igen, bara sekunder efteråt, fanns det dock ett helt nytt bloppis-inlägg och nu fanns helt plötsligt det där plagget kvar!

Kan ni gissa vad som snart är på väg hem till mig?!

image

Bild från Englas Showroom

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Johanna
    Jan 12, 2012 @ 10:57:29

    Jag har en ”present” till dig på min blogg

    Svara

Kommentera

