Ibland kan maken min – ännu en Traderahistoria…

P1120670

Sedan jag såg fina Vivvi i underbara Saloon Top i somras har jag haft koll på Tradera. I morse stod maken min till tjänst och gjorde toppen till min! Nu hoppas jag bara på att posten gör sitt jobb lika bra som annars! Möjligtvis blir det en vända till skräddaren (mamma) för att förminska, för toppen är en storlek större än min vanliga storlek. Får hoppas på det bästa, helt enkelt!

Baksidan på toppen är helt underbar!

Baksidebilden är lånad från Zoovillage och fina bilden på Vivvi kommer från hennes blogg.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Vivvi
    Dec 20, 2011 @ 19:48:15

    Klart du fick låna min bild 🙂 Du kommer bli superfin i blusen. Den är toppen. Min har inte haft några kvalitetsproblem så jag hoppas din håller lika bra 🙂

    Kram
    /Vivvi

    Svara

Kommentera

