Wilma Mankiller–jag och rävarna på Tradera

Har fortfarande Wilma Mankiller Cardigan i tankarna, så den måste bara bli min. Upptäckte den på Tradera igår kväll. Säljaren hade bara skrivit “Odd Molly kofta”, så det var inte konstigt att jag missat den förut. Utgångspris 599 kr och många besökare. Dock inga bud. Gick för 810 kronor med fanatisk budgivning de två sista minuterna. Jag avstod, men kände med de där rävarna som slogs om bytet. Kände mina egna hjärtslag utanför kroppen, trots att jag bara tittade på. Lycklig är den som får den där koftan i brevlådan inom snar framtid i alla fall!

Klicka för att stänga fönstret

Bild lånad från säljaren på Tradera

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Minoo
    Nov 15, 2011 @ 16:13:55

    Oj, då gick den billigt ändå för att vara en Wilma. Förresten såg att du ser downtown abbey… älskar den serien. Typ det enda jag ser på TV. Kram

    Svara

  2. lingonberrie
    Nov 15, 2011 @ 16:33:35

    Den är jättefin och hoppas du hittar den så småningom. Jag mitt pucko har sålt min, vad tänkte jag på?
    kramar

    Svara

  3. Viveca
    Nov 15, 2011 @ 16:41:20

    Ja, vad tänkte du på Lingonberrie??! Fast det är väl bra om man kan sälja till varandra, så att alla får chans att njuta lite? 🙂 Och, ja.. Minoo! Billigt, tyckte jag också!!! Fel tid i månaden för mig, bara 🙂 … och bästa tv-serien lätt, DA 🙂

    Kramar!

    Svara

Kommentera

