Billigt snygg på jobbet! Rea på Lindex och rabattkod på H&M

Igår passade jag på att klicka hem två koftor från Lindex webbshop. Jag skrev ju om ett par koftori ett inlägg för en tid sedan och en av dem finna med på rean nu. Det var svårt att veta storlek, så jag tog både S och M av varje kofta och får lämna tillbaks sen. Det blev även ett par klick på underkläder, som är galet billigt!

imageimage

Bilder från Lindex

199 kr och 179 kr kostar de. Typ halva priset, alltså! Varför ha billiga fula kläder på jobbet, när man kan ha billiga snygga?! Jag kan ju även tipsa om att H&M har 20% rabatt på hela sortimentet i webbshoppen med koden 9426. Rabattkoden gäller t.o.m. 23/10 på ordinarie priser! Jag har inte testat själv, men det kanske jag borde?

Trevlig helg, allihop! Nu ska jag kolla på Idol med maken min! Imorgon blir det kalashandling, för på söndag ska vi ha barnkalas här för första gången. Önska mig lycka till!

Kommentera

