Bättre rabatt för svenskar?

Ja, hur skriver man en bra rubrik? Det här inlägget handlar om något, som jag tänkte tipsa om igår. Då hittade jag en bra rabatt hos Spartoo.se, som bland annat har de boots, jag tipsade om HÄR! Med rabattkoden “SPARTOKT20” får man tydligen 20% rabatt på hela köpet om man handlar för minst 1450 kr (jag har inte testat själv). Det gäller på herrskor, damskor och barnskor (kan inte kombineras med andra erbjudanden fram till den 2011-10-31).

Jag såg idag att Annette, med underbara bloggen Inspire Me Today, tipsar om rabatt, men 20%-rabatten kanske lönar sig lite mer om man bor i Sverige? Kanske skickar de utomlands också? Jag vet inte… Om det inte hade varit för mitt Traderaköp idag, hade jag nog klickat hem två par boots från Spartoo.se. Med gratis frakt och retur är det ju helt ok att prova och skicka tillbaks om de inte skulle passa. Jag har absolut inte tid att springa runt i olika skobutiker och prova skor, så nätbutiker med bra service gillar jag!

imageimage

Snyggingar från by Koah och Replay

Bilder från Spartoo.se

Jag hittade rabatten HÄR.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annette
    Okt 05, 2011 @ 06:17:31

    Sikke en fin blog, du har her 🙂
    Tak for dit tip om 20% – jeg vil fluks kigge på shoppen!
    Jeg er nødt til at slette indlægget om rabatten i dag da tilbuddet kun var i går.
    Men jeg henviser til din fine blog i mit indlæg fra idag 😉

    Kram
    Annette

    Svara

Kommentera

