Lite shopping och lite ledighet

DSC01266Idag är jag ledig. Lilla W hängde med förskolan på utflykt till Ängelholm, men lilla L fick stanna hemma med mig och min systeryster. Vi passade på att ta en tur till Eurostop, men hann inte så mycket där egentligen. Jag kikade lite på Lindex efter de där koftorna, jag sett förut, men nu fanns ingenting. Det blev lite nytt till lilla L och lilla W i alla fall. Målet var en höstjacka till lilla L, men det blev likadana tröjor till båda tjejerna och en oemotståndlig mysdräkt till lilla L… och en höstjacka. Allt från KappAhl!

Jag skodde mig med mina fina kängor från förra året. Är helnöjd med det köpet, för de passar verkligen till mycket och är sköna att gå i!

image

Lagom tjock höstjacka, som är vind- och vattenavvisande. Så tuff tycker jag!

Bild ovan från KappAhl

DSC01272

Dräkten ovan kunde jag inte låta bli att ta med hem. Får se om den får stanna. Det är lite svårt med storleken på modellen, tycker jag. De verkar stora innan man får på dem, men sen känns benen lite korta ändå. Jag köpte storlek 80 till lilla L, för 86 kändes väldigt stor!

DSC01271

Vacka systeryster hängde med på den lilla shoppingturen och fick med sig lite grejer hem, hon också. Lunchen bestod av godsaker på Espresso House.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Vivvi
    Sep 22, 2011 @ 19:11:42

    Vílken söt/cool jacka 🙂 Och ”one-piecen” var ju bedårande.

    Kram
    /Viviv

    Svara

  2. Syster
    Sep 22, 2011 @ 21:03:49

    Saknar dig o barnen resan syster, får hinna med lite mer shopping nästa gång 🙂 kram!

    Svara

Kommentera

