Ledig

Har spenderat min lediga dag med mina små. I förmiddags var vi på öppna förskolan och grillade korv och nu är vi på lekplatsen och har precis avnjutit lite fika! Så omväxlande väder vi har idag. Så svårt att klä sig rätt. Ikväll kommer maken hem efter att ha varit iväg på tjänsteresa sedan igår. Tur att jag var ledig idag, för jag hade inte fixat förskolelämning och jobb efter nattens bravader… Eller, allt går ju. Ikväll får jag i alla fall lite egentid. Mammi sitter barnvakt och jag tar en sväng till gymmet, där Pump står på schemat. Helgen består av jobb och förhoppningsvis mysiga kvällar. Nu bär det av till macken, där ett paket väntar!

image

Kommentera

