Ibland kan man liksom inte glömma och gå vidare–Mollysar, som hänger sig kvar…

Jag vet att det i alla fall har funnits två godsaker i en butik i stan. De fanns i min storlek och passade så bra, men inte en chans att jag skulle ha råd med två godsaker från Odd Molly samtidigt, inte till ordinarie priser i alla fall! Nu går jag och drömmer om att jag en dag nu i sommar kommer att traska in i butiken och se dem hänga där i hörnet till minst 50% rea!

image

Bild från Modegallerian.se

Wilma Mankiller Cardigan (i storlek 0 eller 1) i powder…

…men vid närmare eftertanke var den i butiken nog i färgen vintage powder:

image

Bild från deepfling.com

En annan skönhet, som skulle passa så fint på många olika sätt till en hel del i min nuvarande (och förhoppningsvis kommande) garderob är underbara Wunder Lace Underdress (i storlek 0):

image

Bild från love2shop.se

Den är fin i den mer diskreta färgkombinationen chalk ovan, men även i den mer synliga färgen, som jag inte kan namnet på:

image

Bild från bloggen Mollymera

Nu ska jag skuta drömma och bege mig en trappa upp för att kolla på film med maken. Vi har packat en hel del i kväll, så nu behöver i alla fall jag vila hjärnan innan det är dags att vakna upp till ännu mer packning. Imorgon drar vi iväg på minisemester till Borås djurpark!

Kommentera

