Vackert från Du & Jag och Tizzla Clogs på Campadre (och förväntan över ett paket från Freeport!!!)

 

Bilder ovan från Campadre

Nu finns det en del fint på Campadre, bland annat vackra träskor och den fina omlott-tunikan ovan. Jag har tittat på den där  tunikan flera gånger och sett den “live” också. Den finns ju på rea nu på en del ställen och den är verkligen mycket finare på riktigt. Materialet är lite glansigt och skimrar vackert. Tunikan finns ju också annars i en rosaaktig färg, men den grå på Campadre passar ju mer året om tycker jag. Frågan är hur den är i storlek. Jag har ju en kofta från samma märke i S och den känns inte liten, precis. En sådan omlott-tunika ska ju verkligen sitta figurnära för att vara fin, enligt min mening.

Nåja.. Nu ska ska jag sluta drömma en stund och ta och ringa ett litet samtal angående ett litet paket som ska skickas idag från Freeport till mig…

image

Jag provade något när jag jag var där, som satt jättebra på mig, men som jag ändå valde att lämna kvar. Jag gillade inte det där hjärtat och… Ja, jag kom i alla fall fram till att det nog var dumt att avstå. När jag sedan fick veta att de har 30% rea på allt i butiken ringde jag och kollade om det där plagget mot förmodan fanns kvar… Det trodde jag ju absolut inte, men jag fick ett positivt svar!

Bild lånad från Tradera

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Vivvi
    Jul 04, 2011 @ 09:29:53

    Fina tips. Man kanske skulle slå till på ett par träskor 🙂

    Hoppas du är piggare idag och att febern gett sig. Inte kul att vara sjuk med feber såhär i värmen

    Kram och krya på dig
    /Vivvi

    Svara

  2. Viveca
    Jul 04, 2011 @ 10:08:47

    Ja, de där träskorna i brunt skulle sitta fint, men vet inte om de är sköna att gå i och hur storlekarna är! Jag har ingen feber idag (än så länge) och vädret är lite svalare, så det är bra tecken 🙂 Tack 🙂
    Kram!

    Svara

Kommentera

