Vi hamnade på stranden till slut

DSC00960DSC00961 - KopiaDSC00962

Efter en ganska sömnlös natt och en sönderstressad morgon, med ett beslut i huvudet att vi minsann skulle ta oss ner till stranden, hamnade vi till slut där. Jag, lilla W och lilla L spenderade halva dagen där och jag är så glad att jag tog oss dit! Jag hann nog inte sitta ner mer än en minut under de fyra timmarna vi var där, men hemma hade jag ju inte haft det lika härligt. Det hade kanske varit lättare på många sätt och vis att vara hemma, men jag vill inte gå miste om sol (och bad) när chansen finns. Lilla W har visat sig vara ett riktigt vattendjur och vill inte vara uppe på land många sekunder. Hon brås alltså inte på mig, så jag fick snällt stå med gåshud och hålla henne sällskap i vattnet, men kul hade vi!

Kommentera

