50% på utvalda dofter på KICKS! Någon som testat Stella Sheer EdT?

Min senaste parfym inhandlades för ett antal år sedan och jag är verkligen sugen på en ny. Jag använder sällan parfym, men det skulle vara kul att ha någon att ta till vid utvalda tillfällen. När jag läste beskrivningen av Stella McCartneys sommardoft kändes det som jag. Så klart vet man ju aldrig innan man har testat på sig själv, men det skulle vara intressant att höra om någon har någon åsikt om den här doften! KICKS har rea på en massa produkter nu, bland annat på dofter. Det skulle inte vara fel med en liten present därifrån från någon…

Bild från KICKS

Kommentera

