Leverans från USA–Everyday Minerals

Den 17:e maj beställde jag ett set med prover från märket Everyday Minerals efter att jag läst positivt om märket hos Early Morning Prose. Jag väntade och väntade och väntade. I onsdags mailade jag och frågade om leveransen och fick till svar att jag borde få paket vilken dag som helst nu. Det kan tydligen ta upp till 25 dagar. IGÅR fanns ett litet paket i brevlådan!

DSC00847DSC00850

Att beställa ett set med fem små provburkar är gratis. Man betalar bara för leveransen, som blev 35 kr, om jag minns rätt! Superbra! Jag hade väldigt svårt för att välja nyans, speciellt nu när jag har lite mer färg i ansiktet. Det blev i alla fall ett set med nyansen “tan”, fem nyanser som passar till lite solbrun hy. Ska bli spännande att testa!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Johanna
    Jun 10, 2011 @ 06:30:03

    Du får berätta hur de är
    Har spanat flera gånger på hemsidan men ej kommit för mig att beställa. Långe leveranstid dock.. synd. Borde kanske beställa direkt så jag har dem innan alla bröllop… 🙂 kram

    Svara

  2. Viveca
    Jun 10, 2011 @ 08:33:22

    Ja, passa på nu! Oväntat lång leveranstid faktiskt men annars funkade det ju hur bra som helst! Kommer att testa först imorgon, så sen berättar jag vad jag tycker!
    Kram

    Svara

  3. Johanna
    Jun 27, 2011 @ 07:12:56

    hej, hur fungerar det tycker du? kram

    Svara

  4. Viveca
    Jun 27, 2011 @ 07:18:49

    Jag har ju inte använt mineral som foundation tidigare så har inget att jämföra med, men resultatet blir jämt och naturligt, tycker jag! Sen blir det ju inte samma effekt som flytande vanlig fountation, som jag nog egentligen känner mig snyggare i, men det är nog smaksak! Beställ ett provkit först. Det kostar ju max 35 kr (frakt)! Kram!

    Svara

  5. Minoo
    Jul 05, 2011 @ 16:08:54

    Hej Viveca.. förlåt, första gången som jag är här. Missade att du också hade en blogg 🙂 Angående everydays minerals… ett tips från mig som använt dem länge är att prova deras Intensive base – den är mer täckande faktiskt.

    Svara

Kommentera

