Invigning av nya skönheten på biblioteket … och ett fyndtips!

DSC00842Igår träffade vi en god vän till mig och hennes son på biblioteket i Halmstad. Jag har bara varit där ett par gånger förut och egentligen aldrig lånat böcker där. Just nu har de en utställning, som tydligen ska tas bort snart. Väldigt synd, för utställningen är en liten lekplats som är väldigt uppskattad! Vi hann med fika, lek och att låna en del böcker till lilla W. Lilla L gillade också att vara där. Det fanns ju så mycket att titta och känna på!

DSC00846

DSC00841DSC00837DSC00838DSC00840

Jag passade på att inviga min nya Wigwam. Den är ju så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Idag går auktionen på Tradera ut där jag säljer min för stora Wigwam. Om man vill göra ett fynd ska man kolla min annons på Tradera!

Strax är det dags för en tur till gymmet. Jag känner mig inte så motiverad idag, för jag har sovit så dåligt. Jag kan inte skylla på någon annan än mig själv. Jag har helt enkelt för mycket som rör sig i huvudet, så jag kan inte somna på kvällarna…

Kommentera

