Converse till hösten med 40% rabatt hos Ellos!!!

Nu har jag beställt ett par grå Converse till hösten! Jag är så nöjd med mina vita, men var väldigt sugen på ett par grå också när jag gjorde mitt första Converse-köp. I helgen har Ellos 40% rabatt på en valfri vara från varumärken, dvs. även de plagg och skor, som är märkta med “EXKLUSIV”! Använd koden 235864 om ni är sugna! Mina Converse kommer inte förrän i slutet av augusti, men det passar mig utmärkt! Hoppas bara att jag har valt rätt storlek! Man blir helt snurrig när man läser alla kommentarer om hur man ska välja storlek. Av kommentarerna kom jag i alla fall fram till att Ellos Converse är tillverkade i Kina, vilka de jag har hemma också är. När man beställer Ellos Converse i tex. str. 39,5, som jag gjorde, omvandlas storleken till 65 när man har skickat iväg beställningen, vilket egentligen betyder str. 6,5, som är storleken enligt UK! Jag hoppas att jag har rätt!

Bild från Ellos

Kommentera

