Mitt traderafynd: En Wigwam i rätt storlek och annan färg! Nu känns det rätt!

DSC00770Idag fick jag hem min “nya” Wigwam, ett traderafynd, som hittade hit med supersnabb leverans! Så mycket bättre den här känns än den “gamla”, som är en storlek större! Storlek 0 sitter mycket bättre över byst, axlar och armar. Det kanske inte syns, men den nya känns mer som en användbar tunika, än som en “tältklänning”. Gillar nog färgen mer också, men varför vet jag inte. Nu åker den gamla ut på Tradera, helt enkelt. Det känns väldigt bra att jag inte behöver få hutlöst betalt för den för att gå plus minus noll.

Lilla W tyckte att jag skulle prova hennes mössa också. Inte snyggaste kombon, men visst funkar det?!

“Gamla” ————>

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Vivvi
    Jun 03, 2011 @ 20:08:12

    Mycket bra! Sitter jättefint på dig och mössa är ju bara för söt till 😉

    Wigwams är ju skumma. Har en från förra sommaren i strlk 1 men den du har på dig har jag i samma färg som du + den i almost black och de har jag 0 i. Har mätt och det är verkligen ingen skillnad på gamla 1an och nyare 0orna. Man kan aldrig lita på OMs storlekar…

    Kram
    /Vivvi

    Svara

    • Viveca
      Jun 03, 2011 @ 20:31:57

      När jag köpte min 1:a hade jag inte provat modellen innan, så jag visste egentligen inte hur den skulle sitta. Sen när jag såg bilder på en del bloggar om hur fint den kan sitta om man har rätt storlek bestämde jag mig för en storlek mindre istället! Är så glad för den och längtar tills invigningen imorgon :)!!!
      Kram!

      Svara

Kommentera

