En morgonen-efter-bild från frisörbesöket igår kväll. Känner ni igen er?

DSC00729Jag tog en bild på väg till frisören igår kväll. Lite utväxt som som skulle slingas och lite klipp också.

 

 

 

<— FÖRE

 

 

 

 

DSC00732

Jag var helt slut efter två och en halv timme hos frisören, så jag orkade inte skriva ihop något inlägg igår kväll. Jag vaknade istället med en supersnygg frisyr och känner mig nu nästan desperat efter ett frisörbesök för att snygga till mig igen Ler. Som pricken över i strular vår varmvattenberedare igen, så jag vet inte om vattnet räcker till både dusch och hårtvätt. Vilket ska jag i så fall prioritera?

                        EFTER —>

Ikväll ska jag nämligen iväg och träffa mina kollegor från gamla jobbet, så då vill jag ju vara fin! Tror att jag ska satsa på min fina “Alchemistry dress” ikväll. Hos oss är det värme, så jag hoppas att det är likadant i DSC00730Småland! Nu ska jag försöka bättra på solbrännan lite!

 

         EFTER —>

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Vivvi
    Maj 31, 2011 @ 17:28:06

    Fint! Själv brukar jag aldrig gilla hur de fixar till håret hos frissan. Vill liksom få till det som jag vill själv 🙂 Men de är fantastiskt duktiga att få till en frisyr som är likadan dagen efter 🙂

    Kram
    /Vivvi

    Svara

  2. Viveca
    Maj 31, 2011 @ 20:12:57

    Känner som du, Vivvi ang. tillfixning av ny frisyr 🙂 Min frisyr var inte så jättesnygg baktill när jag vakande.. Vilket ihopklistrat ruft det var!!!
    Kram

    Svara

Kommentera

