Ska jag skiljas från min Wigwam?

Är det här sista bilden på mig tillsammans med min älskade Wigwam? Jag känner i alla fall att den är för stor. Den sitter inte alls lika snyggt, som den kan göra i rätt storlek. Den passade nog bättre när jag köpte den, men nu har jag blivit ännu mindre igen… Sorgligt är det, men bara att inse fakta! Nu är den alltså till salu om någon är intresserad… Storlek 1 är den och färgen är “lite lilac”. Jag kan bara komma på två tillfällen då jag har använt den, men det kan vara tre också. Jag köpte den ny på Nordic Safari i Halmstad och har tags kvar.

Uppdatering: SÅLD

Kommentera

