Fina sommarfynd till flickorna

Vi har ju en webbutik här i Gullbranna, som säljer jättefina barnkläder. Jag har bara handlat några gånger därifrån, eftersom det är lite dyrare än billigt, om man säger så. Sista tiden har man kunnat handla därifrån med en massa bra rabatter + att jag igår vann en auktion om ett presentkort värt 300 kr. Mina små kommer att bli så fina!

Alla bilder kommer från cb kids.

Klänningarna ovan ska lilla W få och de kommer från DUNS SWEDEN.

De fina molnplaggen ska lilla L få och de kommer från JNY design. Klänningen jag köpte har röd botten istället för rosa/cerise som på bilden.

Den här klänningen köpte jag till lilla W för en vecka sen. Jag hade velat ha den tuffa gula färgen ovan, men den fanns inte i hennes storlek, så det fick bli en grön istället. Den är superfin också och även dessa kommer från JNY design!

Kommentera

