Fel Livealot på Campadre. Vilken tur!

Jag kollade igenom Odd Molly-kampanjen på Campadre för en stund sedan. 20 minuter efter att kampanjen startade fanns det mesta kvar att köpa, men under tiden jag var inloggad försvann en hel del. När jag såg  Livealot Blouse stannade faktiskt hjärtat lite en stund, tror jag. Sen såg jag snabbt att det var utan det fina trycket på ryggen. Vilken tur, för jag hoppades verkligen att jag inte skulle hitta något av intresse. Jag hoppas kunna unna mig något fint när skattepengarna kommer om en månad. Då ska jag trängas på Freeport med alla andra andra shoppinggalna!

 

 

 

 

 

 

 

 

Odd Molly-bild ovan lånad från Pinglas Pärlor

Den fina brodyren på ryggen, som fattades på Campadres variant!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bild ovan lånad från Vårt Radhus

Kommentera

