Vardagslyx på SATS

DSC00676

Idag var jag och tränade för första gången på riktigt. Nybliven medlem på SATS blev jag idag och det känns mycket bra. Gymmet känns lagom stort och personalen är trevlig. Som en bonus kan man få barnpassning under tiden man tränar och den vardagslyxen passade jag på att uppleva idag! Lilla L trivdes bra på Minisats och jag kunde unna mig själv en timmes egentid. Målet är att styrketräna tre gånger i veckan, men jag tror att jag ska vara nöjd om det blir två gånger. De har en massa kul pass också, men jag får nog konditionsträna på hemmaplan. Det är ju lättare att åtgärda den delen utan ett gym och i mitt fall blir det en del pusslande med tid för att få in träning i det föräldralediga schemat. Det viktigaste för mig just nu är att få upp muskelstyrka igen efter flera års förfall!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. syster/moster
    Maj 16, 2011 @ 15:37:02

    Duktig du är… avundsjuk på din diseplin och vilja. .. kramar

    Svara

  2. Viveca
    Maj 16, 2011 @ 19:36:59

    Vilja har nog de flesta, men disciplin vet jag inte än om jag har. Det återstår att se 🙂
    Kram!

    Svara

  3. Cathrine
    Maj 16, 2011 @ 20:32:34

    När var du där vännen? Missade dig. Får ju träna ihop någon dag. Stor kram

    Svara

  4. Viveca
    Maj 17, 2011 @ 05:34:57

    Jag tränade på förmiddagen, passade på när W var på förskolan och jag kunde få hjälp med barnpassning 🙂 Klart vi ska träna ihop! Kram

    Svara

Kommentera

