Frisörbesök

makeover3

Tack vare hjälp av en god vän kan jag ta en sväng till frisören på fredag. Så skönt att kunna få hjälp med barnpassning under tiden! Helt plötslig känns håret bara helt fel och hur jag än gör hänger det bara platt och tråkigt. Jag är sugen på lite förändring igen, men vet inte hur det blir när jag väl sätter mig i frisörstolen! Kanske som någon av dessa frisyrer??

makeover4makeover5makeoverjpgmakeover

Ganska kul att testa lite på taaz.com! Jag hittade sidan genom VIVANDIVAN och HOFFSAN.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Elin
    Mar 23, 2011 @ 11:56:42

    Ha ha… lite roligt ju!! På det fotot där du har kortast hår blev du så lik en annan jag känner. En frisyr gör mycket åt utseendet. Spännande att se vilken frisyr det blir på fredag… du får lägga ut före och efter bild tycker jag!!
    Kram!!

    Svara

  2. Viveca
    Mar 23, 2011 @ 12:20:45

    Ja, det är kul 🙂 Tror inte att jag blir sååå korthårig, men lite kortare i nacken skulle jag kunna tänka mig.. Vill få lite mer volym uppe på huvudet också! Får se om det blir någon före-bild.. mest troligt är en efter… Kram!

    Svara

  3. Johanna
    Mar 24, 2011 @ 06:42:44

    Vilket roligt program. Borde testa nu på morgonen, ska nämligen iväg och klippa mig strax. Akutklippning… håret är ej samarbetsvilligt. Det blir nog inget mer armband är jag rädd för. Blommorna har jag gjort i en form hos henne som jag gick kursen hos. kram

    Svara

  4. Viveca
    Mar 24, 2011 @ 07:04:40

    Hoppas du hinner testa nu innan du ska dit då 🙂 Tar lite tid att kommer igång, men sen går det snabbt att byta mellan olika frisyer och hårfärger. Så synd med armbandet! Då får du meddela när du har tröttnat på det och vill sälja 🙂 Kram!

    Svara

Kommentera

