Campadre-shopping till de små (och för de stora om man vill…)

Åh, så många fina erbjudanden som kommer inflygande på min mail varje dag! Jobbigt värre, när det är så billigt och så fina grejer!

Kläderna ovan kommer från ett märke som heter PLAYAMA och bilderna är lånade från Campadre

Vad jag tycker om kläderna ovan, kan ni kanske räkna ut. Ja, piratdräkten är ju lite kul tycker jag. Det andra fluffet är bara fult. Kanske har klädmärket utmanat lite genom att låta en tjej ha piratkläder och en kille ha prinsesskläder, men jag tror faktiskt inte det. Nåja. Jag har istället köpt en fleecejacka till lilla L och en rolig baddräkt med tillhörande hink och spade till lilla W.

400_sgtpepperfleece-gul_1_1299590314kitbaddrakthinkspade_1_1298884006

Bilder från Campadre

Märket SHAMPOODLE, som jackan kommer ifrån, har sååå roliga och fina kläder. Hade velat köpa meeeer, men det fick räcka med jackan. Lilla L behöver en ny, så det var ett bra köp, tycker jag. Att baddräkten och leksakerna kommer från LUNDMYR, behöver jag väl inte skriva? Lilla W:s solskyddsdräkter lägger vi inte på hyllan, men den här baddräkten kan kanske bli ett komplement? Funkar ju på badhus i alla fall Ler

I några timmar till har underklädesmärket Abecita en hel del fina underkläder hos Campadre. Den här BH:n gillar jag mycket. Man kan göra om den lite och tydligen ta bort tyget, som sitter som ett linne på BH:n, om man vill. Den verkar dock väldigt användbar med tyget på. Skulle nog funka bra under en del tunikor och toppar, som saknar något i v-ringningen.Bild från Campadre

Kommentera

