Mot nya upplevelser!

Det verkar inte som att vi får uppleva våren än, men idag ska vi få uppleva annat kul på UNIVERSEUM. Vi är på väg dit i sällskap med en annan familj från byn. Väldigt bra att man har lite påhittiga vänner. Annars hade vi nog bara varit hemma och gjort ingenting idag. Jag minns inte om jag har varit på Universeum tidigare. Kanske hade vi det som valbar aktivitet på någon klassresa, men misstänker att jag kan ha valt shopping istället!

Ikväll blir det nog tapas och vin framför tv:n och Melodifestivalen. Misstänker att vi inte är hemma i tid för att hinna fixa till någon avancerad middag.

Hoppas ni får en trevlig helg och att ni får uppleva lite vår någonstans!

image

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Elin
    Mar 12, 2011 @ 12:18:44

    universeum… så spännande! Jag tror inte jag har varit där heller. Vet inte om det fanns när vi var små? Det blev bara Liseberg… eller så har jag också förträngt besöket? Hoppas ni får kul!!! Kram

    Svara

Kommentera

