Vårtema på bloggen!

Inte konstigt att jag känner mig lite deppig. Trodde att det enbart var vädrets fel, men bloggen har säkert sin del i det hela också. Ser den ju framför mig några gånger per dag och den där mörka färgen är inte bra för mig, så nu blir det en ljus blogg istället. Får se hur länge jag vill ha den så här…

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan'
    Mar 10, 2011 @ 20:16:03

    Tack för din goa kommentar.
    Djurfigurerna finns på ICA. Fnns även med prinsesstema, också jättefina. Kostar nått på tettio spänn.

    Trevligt kväll!

    Svara

  2. Nina - Glamourmamman
    Mar 11, 2011 @ 08:10:47

    Vad kul att du hälsar på i min blogg ibland, och kul att du ger dig till känna 🙂
    Min velourklänning köpte jag på Gekås Ullared för ett par år sedan, underbart skön!

    Ha en fin fredag!

    Svara

Kommentera

