Molly-mamma för en dag?

Jag hade inte lagt märke till “Molly-mammorna” i “Solsidan” förrän DOKTOR MOLLY skrev om dem i sin blogg. Att de är “perfekta” mammor, i alla fall i sina egna ögon, är ju uppenbart. Att de alltid klär sig i Odd Molly hade jag dock inte lagt märke till. “Doktor Molly” har skrivit om dem i tidigare inlägg också, men just idag passar det att ta upp ämnet lite här också. Ler Lilla L  och jag har nämligen sovit bra som attan inatt, så då känns det inte så jobbigt att ta hand om det här:

DSC00242

Jag kanske inte gör det med glädje, men allting känns faktiskt lite lättare när jag har fått ladda med sömn i kroppen! Nu har jag fått en bra start på veckan och hoppas att den fortsätter lika bra. För att bli en perfekt “Molly-mamma” idag fattas ju i och för sig en “Molly-outfit”. På mellandagsrean var jag ju på väg att köpa skönheten nedan, som hade varit perfekt den här perfekta dagen. Ler

Bild från COUNTRY dreams

De hade kvar den i helgen i stan, men den hade fortfarande samma höga “rea-pris”. Lite för dyrt för mig, så jag får fortsätta drömma vidare! På nätet verkar den vara slut överallt! Har hittat den i andra färgkombinationer och på något ställe i fel storlek. Kanske kan jag köpa begagnad på Tradera senare? Nu ska jag i alla fall ta tag i det där roliga på diskbänken!

Kommentera

