Inför helgen

DSC00205Idag tog jag med mig lilla L och åkte till Eurostop för att uträtta ett par måsten. Presentköp är ju ett kul måste och jag tror att jag lyckades den här gången. Systerysters födelsedag närmar sig och vi ska fira henne på lördag kväll i Växjö. Ska bli kul att ses igen. Nu blir det ju inte varje dag, precis!

Samma dag, fast lite tidigare på dagen ska jag ha Me&i-party. Det blir första gången för mig och jag är riktigt nyfiken på den nya kollektionen. Jag är först ut för den här säsongen för säljaren, som ska komma hit. Många av deras barnkläder är jättefina, men jag har ju blivit lite förälskad i några av vuxenplaggen. Hoppas de är riktigt FULA den här gången, så att det blir lätt att stå emot shoppingsuget! Jag är egentligen sugen på deras mysbyxor. Har hört av en del att de är jättebra på alla vis! Om jag inte har tänkt på att bjuda just DIG och du är sugen på att komma, så är DU så klart välkommen! Hör bara av dig i så fall!

Kommentera

