Små tappra julfirare

image

Som vissa av er vet, trivs julstjärnor otroligt bra hos mig. Jag kan ju inte ta och kasta ut dem, när de visar en sådan kärlek till mig genom att skicka ut lite nya blad! Självklart får de stanna kvar tills nästa jul!

Resten av julen åkte ut igår. På något sätt känns det extra skönt i år att göra sig kvitt den. Nu kanske våren hittar hit lite snabbare, även om den nu känns ganska långt borta.

Nu blir det snart en skön dusch för mig. Fick sovmorgon till 11 idag, vilket var välbehövligt. Trots trötthet kan jag inte somna på kvällen. Har en del grejer, som snurrar runt i huvudet just nu.

Nåja, in i duschen, sen handla och lämna tillbaks den nyinköpta dammsugaren. Alla barr från granen fick vår gamla att lägga av, men när maken kom hem med en ny, fick den gamla nytt liv igen!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Linn
    Jan 09, 2011 @ 17:16:53

    Det var banne mig det roligast på länge 🙂 Länge leve Vivecas julstjärnor!! Ha ha

    Svara

Kommentera

