Att välja rätt Molly

Idag gav jag mig ut en tur på stan tillsammans med mammi för att se om jag kunde hitta något fint att köpa för mina presentkort på Nordic Safari. Det var verkligen inte svårt att hitta något fint, utan istället svårt att välja. Tunikan jag fick i födelsedagspresent var så klart nedsatt ordentligt i pris, vilket är lagom kul att se. Så är det att fylla år precis innan jul. Det skulle ju inte vara särskilt kul heller om tunikan inte fanns kvar efter jul, så bäst att haffa den innan det är för sent!

Nåja… dagens svåra ställningstagande handlade om två underbara skapelser. Den första tunikan föll jag för direkt!

Färgerna är helt underbara och skulle passa så fint även till våren och sommaren!  Precis utanför provrummet hängde dock en ensam “wigwam” i min storlek, som jag bara var tvungen att prova!

Bilder lånade från Odd Molly

Färgen är “lite lilac” och är lika fin som namnet på färgen. Färgen syns bättre i verkligheten än på bild. Jag kommer att kunna använda den både nu och till våren, tror jag. Jag gillar strumbyxor och tunikor för tillfället, så valet känns helrätt. Längtar tills första användningstillfället!

För övrigt har vi haft en bra jul, men jag har inte orkat eller hunnit blogga om det ämnet. Kanske kommer en liten uppdatering senare!

Kommentera

