Vinterland från framrutan

Igår efter att jag lämnat lilla W på förskolan bar det av in till stan för att fixa några julklappar till. Lilla L fick vara hos sin mormor en timme, medan jag knallade runt på stan. Sedan var det dags att hämta på förskolan igen och vidare till Laholm för att hämta fina väninnan, som kom med tåget. På vägen dit körde jag på småvägarna utanför Gullbranna och det var så vackert att se ett orört vinterandskap utanför bilen. Om jag hade haft tid och ork hade jag klivit ur bilden för att ta en massa bilder. Ville stanna bilden hela tiden och plocka fram kameran!

DSC00129

Ikväll hoppas jag ha en julgran hemma att klä och så ska jag kanske ge mig på lite julgodispyssel också. Maken är ledig imorgon och då börjar julfirandet för vår del!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. merceavy
    Dec 22, 2010 @ 19:48:38

    Det är fantastiskt vackert ute, har samma behov av att fotografera men det är ju så kallt ute 😉

    Svara

Kommentera

