Knästrumpor, gummitofflor odd Molly och annat fint…

 

Idag är det min födelsedag. Jag tycker om att fylla år, även om det betyder att jag får rynkor, får en längre rumpa och känner mig obekväm med att släppa loss och festa på stan. Jag är fortfarande som ett barn när det kommer till önskelistor och presenter. Det är ju sååå kul att få fina grejer även om man är halvvägs gammal! Jag fick de flesta presenterna redan i lördags, eftersom vi firade mig då. Idag har jag fått av maken och det blev fina hudprodukter från Biotherm. Det beställda namnsmycket från svägerskan kom med posten idag. Jag har också “fått” ännu en tunika från Me&i; likadan, som min första velourtunika, fast den svarta! Fick köpa visningsplagg från min sälj-väninna här på gatan, så jag kunde ju inte låta bli!

Bild lånad från me&i

Första halvan av min födelsedag spenderades dock på sjukhuset. Jag hade en planerad undersökning (inget allvarligt!!!) och blev sövd. Jag är såååå imponerad över omhändertagandet, bemötandet och omvårdnaden idag. Det kändes konstigt att vara patient, men det var en bra erfarenhet! Jag kan inte säga att det känns riktigt som födelsedag idag, just på grund av undersökningen, men det har varit en helt ok dag ändå. Lite synd var det att jag inte tog kort på min fina outfit på sjukhuset. Knästrumpor, vit rock, gummiskor – typ “Foppa-tofflor” och “pappers-hårskydd/nät”. Kände mig sååå snygg!!!

DSC00122

Mina fina födelsedagspresenter! Hudvårdsprodukter, ljusstakar till badrummet, MIN första Odd Molly (blev såååå överraskad och glad!!!!), mitt otroligt fina namnhalsband, hushållsvåg (bra att ha när man gör affärer på Tradera), pyjamasbyxor och “ögonskydd” för bättre sömn Ler – kanske skulle testa den på barnen istället för på mig själv??

DSC00127

Det fina halsbandet ovan fick jag av underbart snälla svägerskan med familj! Det ser ut precis som jag önskade!

Nu återstår lite tv-kväll och underbara Hollywoodfruarna! Synd att det inte sänds lite tidigare, bara!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Dec 20, 2010 @ 18:53:48

    Så fina presenter! och vilken tur att du blev väl omhändertagen idag 🙂 massa kramar

    Svara

  2. Viveca
    Dec 20, 2010 @ 19:07:28

    Ja, jag är verkligen så imponerad över hur jag blev behandlad idag!!! Det sa jag till dem också! Kram

    Svara

  3. Pia
    Dec 20, 2010 @ 20:06:15

    Grattis igen!! Riktigt bra födelsedagspresenter!! Visst är det barnsligt kul att fylla år =)
    Låter som en erfarenhet att ha varit patient, hoppas som sagt att det inte var något allvarligt!
    Kramis

    Svara

  4. Malin
    Dec 21, 2010 @ 08:21:10

    Såå fint halsbandet blev och vad kul att det blev som du tänkt dig.
    Hoppas att allt är bra med dig. Blir lite orolig när jag hör att du varit på sjukhus och blivit sövd.
    Hälsa familjen så ses vi på fredag 🙂

    Kramisar i massor till er

    Svara

Kommentera

