Anställningsintervju och förälskelse

Allt jag har att skriva just nu om anställningsintervjun är att arbetsplatsen verkar välorganiserad och lockande! Jag hoppas helt enkelt på att de vill ha mig där, trots att jag kommer att vara föräldraledig i minst sju månader till. Jag fick nästan inga frågor alls, vilket kanske beror på att jag frågade en del. Vet inte om det är bra eller dåligt. Den där chefen tappade kanske intresset när det framkom hur länge det dröjer tills jag kan börja jobba?

Efter intervjun tog jag en runda på stan för att lämna tillbaka lite grejer. Jag gick också inom KappAhl för att använda sms-rabatten, som kom idag. 30% på ett par jeans till Wanda! Hon (eller kanske jag) har saknat ett par finare jeans, som passar till tunikor och finare toppar.

Bild från KappAhl

Jag passade även på att prova en Odd Molly-tunika på Nordic Safari. Sedan jag såg den på nätet har jag inte kunnat släppa tanken på den. Den jag provade idag var en annan färgkombination än den jag sett förut, men finare, faktiskt.

Bild från Odd Molly

Jag trodde först inte att det var tunikan ovan, som jag hade provat idag, eftersom färgerna ser finare ut i verkligheten. Det måste dock vara denna. Det  var verkligen kärlek vid första ögonkastet idag! Kanske skulle jag ta och önska mig presentkort i affären? Jag fyller ju år snart!

Kommentera

