Drömmer mig bort…

 

Känner mig trött, frusen och sliten. Drömmer mig bort tidsmässigt, ungefär två månader… Idag har jag och lilla L varit hos svägerskan och åtgärdat en julklapp. Lite prat hann vi också med. Om lite mer än två månader bär det iväg till Thailand tillsammans med hela makens familj, så det finns en del ämnen att avhandla när det gäller planering inför resan. Just nu känns det väldigt lockande att ligga och slappa på en härlig sandstrand, men frågan är ju om vi kommer att slappa över huvud taget. Någon timme här och där kanske? Det finns många orosmoment med resan och framför allt är jag mest rädd för flygresan. Det ska i alla fall bli otroligt skönt att slippa alla måsten hemma!

Bilderna kommer från Fritidsresor och jag tror att det är bilder från vårt hotell. Ler

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. merceavy
    Nov 22, 2010 @ 18:08:34

    Oj, va härligt det ser ut!! Men det är klart, det blir inte bara vila att resa med två barn, men det kommer bli en underbar semester för er!! 🙂 Kram

    Svara

  2. Malin
    Nov 22, 2010 @ 19:34:53

    Vi kommer att få det superhärligt. Vi måste bara sluta tänka på det som ”kan” bli jobbigt. Och som jag sa idag så självklart hjälps vi åt med barnen så att man kan få lite barnledigt nån dag och ligga och slappa i solstolen med en paraplydrink!!! 🙂 Ha det gott! Kram

    Svara

  3. Viveca
    Nov 22, 2010 @ 19:41:10

    Jag ska verkligen försöka tänka i dina banor, Malin 🙂 Kram

    Svara

  4. Syster/ moster
    Nov 23, 2010 @ 07:03:27

    Vad härligt det ser ut… 🙂 vill också med… Kram

    Svara

Kommentera

