Gullbrannamaffian på lunch

Igår var det då äntligen dags för den efterlängtade lunchen i stan, tillsammans med goda vänner från byn. Vi hade bokat dagen sedan länge, för att så många som möjligt skulle kunna hänga med. Fem sköna kvinnor blev vi, till sist. Det var var faktiskt ett ganska lagom sällskap, för att hinna prata ordentligt. Visst är det kul när vi är fler också, men då hinner man ju inte riktigt prata med alla.

Jag blev faktiskt imponerad över maten på Robert’s Coffee. Jag åt en jättegod kräft- och laxsallad. Mycket mat var det, så jag orkade inte hela. Jag drack ett glas vitt till och efter det blev det kaffe och dessert. Kostade på mig ett glas rött också efter desserten! Igår var första gången lilla L fick ett helt mål urpumpad mjölk på flaska och det funkade jättebra. Det är skönt att veta att jag kan hitta på lite saker utan henne också!

DSC04501DSC04512

DSC04506DSC04510

DSC04515

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. merceavy
    Nov 07, 2010 @ 14:32:29

    Härligt! Ser mycket gott ut på bilderna 🙂 kram

    Svara

Kommentera

