Kan bara bli bättre?

Är det inte den ena, så är det den andra! Lilla L har ju sovit ganska bra på nätterna, tycker jag. Hon äter ett par gånger, och sover bra däremellan. Problemet sista tiden har ju varit lilla W och hennes tjat om nappar på nätterna. Inatt var det dessvärre tvärtom. Lilla W sov som en stock hela natten och lilla L passade på att väcka sin mamma och åt tre gånger mellan klockan 01 och 05. Jag hoppas att det bara är en reaktion på vaccinationerna, som hon fick i tisdags och att det blir bättre inatt! Sista två veckorna har jag inte sovit bra på nätterna. Antagligen är jag totalt övertrött också, för när jag lägger mig på kvällen är jag superpigg och har en massa tankar som snurrar i huvudet!

Jag ser i alla fall fram emot helgen. På lördag ska jag äta lunch i stan med en hel drös Gullbranna-vänner! Det ska bli så kul att få lite sällskapstid med bara vuxna. Kanske någon bebis hänger på, men inte min, i alla fall. Vi testade förra helgen att ge henne bröstmjölk från flaska och det funkade jättebra. Vi ska testa ersättning också, så förhoppningsvis kan vi ge det också om jag inte har hunnit pumpa till något annat tillfälle. På lördag kväll blir det kalas hos tjejernas kusin i Knäred. Ska bli väldigt kul och gott. Har hört att det blir smörgåstårta, vilket jag är vansinnigt förtjust i!

Jag fick förresten min Blingo-tunika idag! Alltid kul med snabba leveranser. Den passade bra, men jag hade nog kunnat ha en storlek mindre, tror jag. Vet inte om alla deras plagg stämmer med varandra storleksmässigt. Det vore ju bra att veta om man ska köpa något annat plagg därifrån.

DSC04300DSC04302

Passar på att visa den fina asken jag köpte till lilla W att ha kritor i! Den är så fin att ha framme, men tyvärr måste vi nästan gömma den, eftersom det annars ska målas heeeeeela tiden Ler

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. merceavy
    Nov 04, 2010 @ 22:19:35

    Jättesöt, som ett brev 🙂 ha en trevlig helg vännen!!

    Svara

Kommentera

