Fint från KappAhl

Nya kollektionen från “Vintage Stories” på KappAhl släpptes idag. Vi kom dit innan lunch, men då var mina favoriter nästan borta.

 

Lilla W fick tunika och byxor. Jag chansade i storlek till henne när det gäller byxorna och hoppas att de passar!

686253686451

Lilla L fick nöja sig med ett par byxor…

613752

Jag själv letade efter tunikan nedan, men den fanns inte. Kanske har den tagit slut, eller har den inte kommit in än. Den kommer inte från ”vintage-kollektionen”, men är väldigt fin ändå, tycker jag!

735167

Bilderna är lånade från KappAhl

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Johanna
    Okt 29, 2010 @ 16:37:47

    Fin tunika. Påminner om den jag hade på mig på Luellas dop, samma ringning , modell och tofsar! Hoppas ni får en fin helg. Kram

    Svara

  2. Viveca
    Okt 29, 2010 @ 17:19:13

    Håller med dig till viss del, men din är så klart finare. Originalet är alltid bäst, tror jag 🙂
    Kram

    Svara

Kommentera

