Svag för hundar och annat

I eftermiddags var jag på klädparty hos en vän, som bor på samma gata som vi. Hon har precis börjat som försäljare för me&i och hade sitt första party hemma hos sig idag. Jag hade som vanligt bestämt mig för att inte göra av med en massa pengar, men det är svårt när det gäller klädpartyn. Kläderna kostar en del, så även om man som jag bara köpte tre plagg, landar det på nästan 1000 kr! Det dyraste plagget blev faktiskt till mig själv idag. Jag kunde inte låta bli att köpa den här superhärliga tunikan:

Till lilla W blev det tröjan nedan och till lilla L blev det byxorna! Det fanns fler kläder med hundar på, så det var lite svårt att välja. Beslutet grundades på möjligheten att ”syskonmatcha” med de här plaggen 🙂

Alla bilder kommer från me&i

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Johanna
    Sep 27, 2010 @ 06:18:40

    Åh vilken fin tunika. Den ser ut att vara jätte skön. Kläderna till de små var också fina 🙂 kram

    Svara

  2. Viveca
    Sep 27, 2010 @ 06:31:27

    Ja, visst är den fin! Tyckte att den påminde om OM tunikor, fast billigare, då ju.. och har sedan sett på nätet att OM-fans faktiskt kan tänka sig den här istället för den äkta varan 😉 Längtar tills jag får den! Kram

    Svara

  3. Pia
    Sep 28, 2010 @ 07:50:13

    Åh! Så fint alltihopa, jag blev jättesugen på hundtröjan!! Men måste nog vinna på lotto först, hade hur mycket räkningar som helst denna månaden…
    Kram

    Svara

Kommentera

