Tantskor?

Ett par lite finare höstkängor saknar jag. Jag tänker mig att de ska passa till leggings/tjockare strumpbyxor och en kortare, vid klänning. Jag har klassiska ”mormorskängor” i huvudet. De ska funka att ha på sig både till fest och till vardags (en vardag på stan, då alltså.. i Gullbranna är det nog andra typer av skor, som gäller :)) Jag har hittat tre olika par, där allt från kvalitét till klackhöjd varierar. De billigaste kommer från Ellos, där jag även har 40% rabatt (såg sedan att rabatten inte gäller ”bästa pris”-produkter :(). Nackdelen är att de är av syntetmaterial. Klicka på skorna för att läsa mer om dem! Lite smakråd tackar jag inte nej till!

(Bilderna ovan är lånade och jag har länkat bilderna till respektive källa.)

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pia
    Sep 20, 2010 @ 20:21:37

    Åh, jag går också o funderar på vad jag ska ha för skor i höst!! Jag tyckte att de sista från Heppo var riktigt snygga!!! Kramis

    Svara

  2. Johanna
    Sep 23, 2010 @ 06:41:41

    Jag gillar alla tre paren men tycker de översta är snyggast! 🙂 Kram

    Svara

Kommentera

