Rensning och mössbeställning

Natten var ett kapitel för sig. Vår minsta sömnterrorist har bestämt sig för att det är trevligare att sova på dagen än på natten. Maken min gjorde en bra insats och lade sig på soffan med henne, så att jag fick sova. Varför det fungerar att sova för sig själv ibland, men ibland inte förstår jag inte riktigt. Idag har hon hittills bara sovit korta stunder, vilket är helt annorlunda jämfört med igår.

Jag har i alla fall hunnit med att rensa ut mina gravidkläder ur garderoben. Har en del lånade kläder, som ska lämnas tillbaks. Funderar på att sälja en del (alltså mina egna :)), men kanske, kanske kommer jag att ha nytta av dem igen. Troligen inte.

Jag har även beställt mössor med tillhörande halskragar av en tjej, som jag gick i samma klass som i högstadiet. Pengarna går till en sjukhussäng till hennes lilla dotter, som är svårt sjuk. Hon skulle säkert uppskatta fler beställningar! Titta in HÄR!!! Jag valde elefanttyget, som kommer att passa till det mesta.

Om en stund ska vi iväg till BVC. Sen när maken kommer hem i em. ska vi eventuellt åka och kolla på ny dator. Det finns inte ord för att beskriva hur stort mitt behov är av en ny sådan!!!

Kommentera

