Vårt nya badrum

Sittpallen på hjul var verkligen ett bra val. Superpraktisk!



Det som nu återstår är att byta ut fönsterna, vilket kommer att ske om ett antal veckor när vi har fått hem dem. Sen är det ju allmänt piff som gäller. Vi ska ha lite växter i fönsterna och kanske växter på skåpen också. Jag tar tacksamt emot tips på ”badrumsväxter”! Jag tänkte först att vi skulle ha klassiskt vita handdukar, men funderar på om jag inte ska slå till med färg i alla fall. Lantliga handdukar i färg – finns det?? Vi ska även köpa en ny pedalhink, som jag har hittat i lantlig stil (så klart!!!) Jag tror också att jag ska införskaffa en gammal pinnstol att ha mellan badkaret och högskåpet. Sommarloppisar – Here I come!!!

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Johanna
    Jul 08, 2010 @ 20:29:30

    snyggt snyggt snyggt! Fredskalla gillar all fukt, även palmer 🙂 Om jag kommer till er kan vi åka och handla växter tillsammans 🙂 kram

    Svara

  2. Anna
    Jul 08, 2010 @ 20:50:18

    Jääääääääääättefint!!!! 🙂 LYX! Klart du ska ha lite färg på handdukarna! Kram

    Svara

  3. Pia
    Jul 09, 2010 @ 12:50:45

    Har ju sett mästerverket i verkligheten o det är sååå himla fint!! Jag tycker absolut du ska ha handdukar i färg, behöver ju inte vara neonrosa 😛
    O du – glöm inte tipsa mig om loppisarna!!
    Kram

    Svara

  4. Trackback: Lite kul bloggfakta om 2010 « The Life of a Fed Up Nurse – fortsättningen
  5. Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan
    Jan 10, 2011 @ 18:41:28

    Wow! Va läckert!

    Svara

Kommentera

