Ballerina sökes

Förra året ägde jag ett par ballerinaskor, som var så otroligt sköna. Jag använde ju dem en del, så i år fick jag ta det tuffa beslutet att kassera dem. Inte trodde jag att det skulle vara så svårt att hitta ungefär likadana i liknande material. Jag kollade på Sko-don i Laholm i fredags och på Sko-Stop i Halmstad i lördags utan resultat. Idag när jag och maken var en sväng i stan för att köpa badrumsbelysning och spegel till badrummet slank jag inom Sko-punkten. Där hittade jag slutligen två par som får duga i sommar. Jag hade säkert kunnat hitta skor i någon annan butik, men har inte lust att lägga flera hundra på skor just nu. Ballerina ska helt enkelt vara billigt!

Det ena paret ser ut så här, men de leopardmönstrade hittade jag inte på Skopunktens hemsida. Båda paren känns jättesköna. Hoppas nu bara inte att mina fötter växer ur dem under under sommaren!

Nu ska jag iväg och hämta Wandis på förskolan och på väg hem gå inom en god väninna och bli bjuden på kaffe. Vad annars finns att göra en dag som denna??

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Johanna
    Jun 10, 2010 @ 07:34:50

    Det är svårt med skor…. jag hade ett par favoriter som jag var tvungen att kasta. Hoppades på att hitta dem i år igen. Billiga och snygga… men icke 😦 KRAM

    Svara

Kommentera

